مسئول واحد ابتهال و اذان شورای قرآن ماهشهر از برگزاری هفتگی کلاس‌های آموزش تخصصی اذان و آموزش تواشیح و ابتهال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی عبادی، مسئول واحد ابتهال و اذان شورای قرآن ماهشهر با اشاره به برگزاری هفتگی کلاس‌ های آموزش اذان در روزهای جمعه اظهار داشت: این برنامه از برنامه‌های مستمر این واحد است که با مربیگری محمود قنواتی در مصلای این شهرستان برگزار می‌ گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکشنبه‌ها نیز جلسات آموزش تواشیح و ابتهال زیر نظر حجت‌ الاسلام سید نزار موسوی، مبتهل استان در مسجد امام موسی کاظم (ع) تشکیل می‌شود و در این جلسات گروه‌های مختلف تواشیح و مبتهلین شهرستان برنامه‌های خود را اجرا کرده و نکات فنی توسط استاد به آن ها آموزش داده می شود.

عبادی، برگزاری مسابقات تواشیح و اذان در ماه رمضان، پیگیری برگزاری کارگاه تخصصی تواشیح و ابتهال با حضور مدرسان استانی و کشوری را از جمله برنامه‌های در دستور کار این واحد عنوان کرد.

مسئول واحد ابتهال و اذان شورای قرآن ماهشهر با شاره به حضور کاروان قرآنی شمیم وحی در روستای «ده‌ ملا» از روستاهای هندیجان اذعان داشت: اجرای تواشیح نورالحیدر و تلاوت حسن یزدانی‌فر، حافظ قرآن از برنامه‌های این محفل است که جمعه ۳۱ فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می گردد.

انتهای پیام/گ

کلاس های آموزش تواشیح و ابتهال در ماهشهر برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.