دوره‌های متنوع قرآنی در مؤسسه خادمان وحی اهواز با هدف تربیت قاریان و حافظان ممتاز کشوری ویژه آقایان و بانوان در اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مصطفی فرجام، مدیر مؤسسه قرآنی خادمان وحی اهواز ، با اشاره به اینکه این مؤسسه در زمینه‌های قرآنی و هنری فعالیت می‌کند، افزود: این دوره‌های قرآنی و هنری ویژه بانوان و آقایان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۱۰ نفر در این دوره‌ها در حال فعالیت هستند، افزود: ۸ مربی در زمینه آموزش به این قرآن‌آموزان با این مؤسسه همکاری می‌کنند.

فرجام با بیان اینکه در این مؤسسه قرآنی، مهدقرآنی نیز در حال فعالیت است، اظهار داشت: مهدقرآنی این مؤسسه در حال برگزاری دوره‌های قرآنی ویژه خردسالان ۵ تا ۶ سال است.

مدیر مؤسسه قرآنی خادمان وحی اهواز با اظهار به اینکه دوره‌های قرآنی ویژه بانوان نیز در این مؤسسه دایر است، بیان کرد: آموزش قواعد روخوانی سطح ۱ و ۲، تجوید سطح ۱، حفظ قرآن و فصیح‌خوانی به بانوان این مؤسسه آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های ویژه آقایان در شرکت نفت اهواز برگزار می‌شود، افزود: دوره‌ها ویژه آقایان به صورت رایگان برگزار می‌شود.

فرجام هدف از برگزاری این دوره را تربیت قاریان ممتاز کشوری و تربیت حافظ قرآن کریم عنوان کرد و  گفت: دوره‌های ویژه آقایان شامل آموزش اذان، صوت و لحن مقدماتی و پیشرفته، قواعد روخوانی سطح ۲ و تجوید سطح ۱ و ۲ است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.