به مناسبت دهه کرامت فراخوان مسابقه سلفی من و خانواده ورزشی در راستای پویایی و همدلی ورزشکاران نابینا و کم بینا اعلام شد.

محمدرضا جعفری رئیس کمیته ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس ضمن تبریک دهه کرامت گفت: اهل بیت ستون‌های اعتقادی ملت ایران هستند، ملتی که همواره با تمسک و بهره از کرامت بی‌پایان ائمه در دشوارترین لحظات تاریخ سربلند بیرون آمده است.

او گفت: بمناسبت این ایام خجسته و با مساعدت مراد پور رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس فراخوان مسابقه سلفی من و خانواده ورزشی در راستای پویایی و همدلی ورزشکاران نابینا و کم بینا و خانواده‌های این عزیزان برنامه ریزی و اجرا شد.

جعفری گفت: جمع آوری آثار از تاریخ ۶ خرداد تا ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ خواهد بود و پس از بررسی آثار به نفرات برتر هدایایی نقدی اهدا خواهد شد.

او گفت: شرکت کنندگان می‌توانند در امکان ورزشی، تفریحی، پارک‌ها و منازل با پوشش مناسب ورزشی و رعایت شئونات اسلامی تصاویر خود را به شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

جعفری در پایان از همه نابینایان و کم بینایان درخواست کرد تا همه سفیران سلامت باشند و برای همه نابینایان و کم بینایان این مسابقه را ارسال کنند تا سایر عزیزان نابینا و کم بینا در این فراخوان شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار