مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان گفت: جهادگران عرصه‌های سازندگی و سبز پوشان سپاه ثارالله برکات زیادی به بخش گلباف آورده اند.

سرهنگ شاهرخی گفت: برگزاری مراسم افتتاح طرح جمعه تا جمعه با همکاری بسیج سازندگی و دیگر اقشار بسیج از دیروز با حضور گروه جهادی پزشکی در بخش گلباف آغاز شد.

او بیان کرد: این طرح با حضور بسیج سازندگی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج حقوقدانان، بسیج عشایری، بسیج مهندسین کشاورزی، بسیج طلاب، بسیج کارمندان، بسیج کارگری، بسیج مهندسین عمران و بسیج صنعت در این بخش افتتاح و کار خود را آغاز کردند.

او در ادامه گفت: از روز پنجشنبه با همکاری بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی اردوی جهادی پزشکی در مرکز بهداشت این بخش با حضور متخصصین آغاز و تا کنون خدماتی، چون اعصاب و روان، داخلی، چشم، اطفال، ختنه، مشاوره، قلب، دندان پزشکی شامل ترمیم و کشیدن، سوراخ کردن گوش و ارجاع عمل چشم خدمات کاملا رایگان ارائه شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: همچنین دستگاه اکسیژن ساز ۵ لیتری خانگی و پالس اکسیمتر به مرکز بهداشت این بخش هدیه داده شد؛ و همچنین با حضور ۲تیم برای واکسیناسیون رایگان دام عشایر و سم پاشی مزارع و مراتع با حضور یک تیم گیاه پزشکی توسط بسیج مهندسین کشاورزی ارائه شد.

 او در ادامه بیان کرد: خدمات رایگان مشاوره حقوقی با اعزام ۴وکیل توسط بسیج حقوقدانان، بهداشتی، درمانی، اعصاب و روان و خانواده در مرکز بهداشت توسط بسیج جامعه پزشکی، پاسخ به سوالات شرعی، مذهبی و دینی با حضور ۴روحانی اعزامی از بسیج طلاب و بسیج ادارات با حضور کارشناسان در زمینه‌های بنیاد مسکن، منابع طبیعی، برق شمال و مخابرات ارائه شد. 

سرهنگ شاهرخی گفت: همچنین امروز صبح یک دستگاه بولدوزر به منظور احداث و تکمیل سیل بند‌ها و تسطیح راه‌های روستایی و تأمین مصالح ۱۰چشمه سرویس بهداشتی این بخش توسط بسیج مهندسین عمران آغاز شد. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در این طرح آغاز طرح آبرسانی آب شرب به ۳روستا، خط انتقال آب کشاورزی یک روستا، احداث مسکن محرومین و ساخت سرویس بهداشتی به یک روستا و کمک به تأمین مصالح و راه اندازی خط تولید کارخانه پوشاک و فولاد که سال هاست به دلایل مختلف تعطیل شده است و همچنین آسفالت راه‌های روستایی بخش گلباف می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.