کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری همراه با گرد و غبار خفیف است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری بوده که این شرایط با گرد و غبار خفیف همراه و برای گروههای حساس ناسالم است.

حسن سلطانی افزود: بیماران قلبی و ریوی، سالمندان، کودکان و مادران باردار در شرایط جوی فعلی در فضاهای باز فعالیت نداشته باشند و در صورت ضرورت به حضور در محیط خارج از منزل، از ماسک مناسب استفاده کنند.

وی یادآورشد: این شرایط از بعدازظهر با افزایش ابر، بارش های رگباری و رعد و برق همراه خواهد شد و روز جمعه به خصوص در نوبت بعدازظهر این بارش ها ادامه خواهد داشت.

سلطانی با بیان اینکه میزان بارش ها طی این ۲ روز چشمگیر نبوده و اغلب پراکنده، خفیف تا متوسط است، اظهار کرد: به لحاظ دمایی نیز کماکان هوای گرمی در استان حاکم است.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۹ درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۱ و ۲۹ درجه، ابهر و خرمدره ۱۵ و ۳۱ درجه، آببر ۲۳ و ۳۴ درجه، سلطانیه ۱۱ و ۲۷ درجه، قیدار ۱۲ و ۲۷ درجه و ماهنشان ۱۳و ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.