مدیر دبستان دخترانه آزادمنش یزد گفت: دانش آموزان یزدی با برگزاری پویش نذر آزادی، مبلغ ۱۵ میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کردند.

عزت قانع مدیر دبستان دخترانه آزادمنش استان یزد گفت: به منظور اجرای طرح بوم (برنامه ویژه مدرسه) که هدف اصلی آن آموزش مهارت‌های زندگی در کنار آموزش کتب درسی است تصمیم گرفته تا با هدف تقویت ارزش‌های اخلاقی و انسانی در دانش آموزان،  پویشی با نام نذر آزادی ویژه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را راه‌اندازی کنیم.

او افزود: به منظوربرگزاری این پویش دانش‌آموزان با استفاده از مهارت‌هایی همچون عروسک سازی، خیاطی، آشپزی و شیرینی پزی که از ابتدای سال تحصیلی فرا گرفته بودند اقدام به برگزاری بازارچه خیریه نموده و کلیه عواید این بازارچه به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال را به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا و زمینه آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد مالی را فراهم کردند.

 مدیر دبستان دخترانه آزادمنش گفت:کمک دانش‌آموزان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب بازارچه خیریه در استان یزد در حال تبدیل به یک فرهنگ حسنه است و هر ساله به تعداد مدارسی که به این پویش می‌پیوندند اضافه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار