دیدار جمعی از دختران دانش آموز و دانشجو با استاندار آذربایجان شرقی

جمعی از دختران دانش آموز و دانشجو به مناسبت روز دختر با استاندار آذربایجان شرقی دیدار و برخی دغدغه‌ها و خواسته‌های خود را مطرح کردند.

حمایت نشدن ورزش بانوان و کمبود تجهیزات ورزشی، لزوم احداث سینمای کودک، نبود امکانات و فضای تفریحی برای سالمندان، نبود مسابقات علمی در مدارس دولتی، لزوم اختصاص برخی فضا‌ها برای ورزش و تفریح بانوان و ایجاد خانه‌های حجاب، بی توجهی به مسائل تربیتی و پرورشی در مدارس، لزوم استفاده از بانوان و دختران جوان در مدیریت‌ها و نبود پوشاک و لباس ایرانی اسلامی در سطح شهر از جمله این خواسته‌ها و دغدغه‌ها بود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بسیاری از این خواسته‌ها به حق است و این خواسته‌ها را جمع بندی و در اختیار ما بگذارید تا برای حل آن‌ها تلاش کنیم.

رضوی خرم افزود: شما دختران باید عمق تأمل و تفکرتان را بیشتر کنید و خانواده‌ای که در آن مطالعه، بحث و گفتگو نباشد نمی‌تواند درجامعه انباشته از اطلاعات سرپا باشد.

او گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی نیز احیای هویت زنانه است و اینکه زن با رعایت پوشش اسلامی هم می‌تواند در عرصه‌های مختلف فعالیت کند.

او افزود: برای رشد و شکوفایی زنان و رعایت حجاب و حفظ ارزش‌های زنان و دخترانمان جوانان عزیزمان خون‌ها داده اند و خود این بانوان و دختران باید بری پاسداشت ارزش‌های خود و جامعه تلاش کنند.

برچسب ها: دختر ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.