امام جمعه شوش گفت: حجاب قانون خدا و از ضروریات دین است و باید همه مسلمانان به این مساله پایبند باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شوش بیان داشت: عفاف و حجاب ریشه در فرهنگ ایرانی دارد و بنیان خانواده در ایران اسلامی با عفاف و حجاب پیوند مستحکمی دارد.

وی افزود: ترویج فرهنگ حجاب در جامعه و اینکه حجاب مانع گسترش بسیاری از آسیب‌ها در جامعه می‌شود و افرادی که طرح حجاب اجباری را مطرح می‌کنند در واقع ضد ارزش‌ها موضع می‌گیرند که باید در برابر آنان هوشمندانه عمل کرد.

امام جمعه شوش بیان کرد: کار بنیاد شهید که با خانواده شهدا و ایثارگران سرو کار دارند بسیار اررشمند و خدمت مقدس است.

وی در رابطه با هفته احسان و نیکوکاری نیز گفت: مسئولان باید به فکر محرومان و طبقات ضعیف جامعه باشند و برای توانمندسازی آنان برنامه های اثربخش ارایه دهند.

وی با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، حجاب را از تاکیدات دین مبین اسلام و آن بانوی بزرگوار ذکر و اضافه کرد: حضرت فاطمه(س) ، مظهر پاکی و نجابت است و باید به عنوان الگوی دختران و بانوان جامعه ما مدنظر باشد.

حجت الاسلام امام در بخش دیگری از سخنانش به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری نیز اشاره کرد و افزود: اقدام به درختکاری باقیات صالحات است و بهتر است که در این ایام درختان مثمر کاشته شود تا مردم از ثمرات و فواید آن بهره ببرند.

انتهای پیام/م

زن مسلمان با عفاف خود متصدی تربیت فرزند صالح است

برچسب ها: حجاب ، منابع طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۴۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
در قران هم کلمه حجاب به معنی پوشش قسمتی از بدن و مو هستش ولی نگفته حتما حتما کامل باشد و بی ادیان مختلف فرق دارد حتی بین شیعه و سنی یکسان هستند ولی در بین عرب ها فرق دارد و ما اصولا ایرانی هستیم نه عرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
کی گفته از ضروریات دینه چرا حرف مفت می زنید پس چرا درباره فقر تنگدستی مردم لال شدید.رفاه از ضروریات دین نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ل
۱۳:۴۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
اگر حرف مفت و بی پشتوانه نزنید بهتر است مگر تفاوت حیوان و انسان جز در رعایت باید اا و نباید های عقلی و دینی می باشد در غیر اینصورت بفرمایید اصطبل بخور و بخواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
چرا اصرار دارید این دو را در مقابل هم قرار دهید اشکالی دارد بگید به هر دو اهمیت داده شود تا صحبت از حجاب می شود یاد فقر و تنگدستی می افتید.قطعا اهمیت دادن به موضوع فقر و بیکاری هم مهم است.
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۰۱:۰۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
حرف مفت را مخالف حجاب میزنه حجاب به اجماع همه علمای شیعه وسنی واجب است واین موضوع هیچ منافاتی بامبارزه بافقرو تنگدستی ندارد مگرکسی که طرفدارحجابه مخالفه رفاه و آسایش جامعه است؟