فرماندار خواف گفت:‌ بیشترین درصد پیشرفت فیزیکی طرحهای مصوب سفر رییس‌جمهور و هیات دولت در این شهرستان مربوط به بخش بهداشت و درمان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی است.

مهدی عباسپور روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمترین میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌های مصوب سفر رییس جمهور به خراسان رضوی در شهرستان خواف به میزان سه درصد مربوط به طرح‌های جهاد کشاورزی است.

وی ادامه داد: بدنبال سفر فروردین ماه سال گذشته رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان خراسان رضوی، ۱۴۳ طرح زیربنایی به عنوان مصوبات سفر در شهرستان خواف در دستور کار قرار گرفت که باید به مدت سه سال اجرا شوند.

فرماندار خواف بیان داشت: طرح‌های مصوب سفر رییس جمهور در این شهرستان و در بخش جهاد کشاورزی شامل ۶۸ طرح مرمت قنوات و لوله گذاری چاه‌های کشاورزی است که تاکنون سه درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: همچنین در حوزه بازنگری و اجرای طرح‌های هادی روستایی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها ۳۳ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجرا است.

عباسپور خاطر نشان کرد: ۱۴ طرح ساخت فضا‌های آموزشی در مناطق شهری و روستایی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ۱۰ طرح منابع طبیعی و مقابله با گرد و غبار هم تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

وی گفت: در حوزه بهسازی و ایمن سازی و احداث راه‌های جدید پنج طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در شهرستان خواف در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: چهار طرح هم در حوزه احداث و تکمیل فضا‌های بهداشتی و درمانی از محل مصوبه‌های سفر رییس جمهور در شهرستان خواف در نظر گرفته شده که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.
فرماندار خواف گفت: در حوزه احداث فضا‌های ورزشی ۲ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

وی بیان کرد: هفت طرح هم در بخش‌های تکمیل المان شهدای گمنام، عشایر، فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی در مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف از محل مصوبه‌های سفر رییس جمهور به مدت سه سال اجرا می‌شوند.

عباسپور گفت: با توجه به تاکیدات استاندار خراسان رضوی مبنی بر پیگیری مستمر طرح‌های مذکور، کارگروه ویژه پیگیری مصوبات سفر هیات دولت در فرمانداری شهرستان خواف طی یک سال قبل تشکیل و به صورت هفتگی با حضور مدیران مربوطه، آخرین وضعیت اجرایی شدن این مصوبات مورد بررسی قرار می‌گیرد.
رییس جمهور و اعضای هیات دولت فروردین ماه سال قبل به استان خراسان رضوی سفر کردند، وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان خواف عزیمت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.