مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پیمانکار طرح ساخت ایستگاه راه‌آهن شهرکرد، با بستن یک قرارداد ۱۰۰ میلیارد تومانی انتخاب شده است.

حسینعلی مقصودی گفت: در جریان سفر رییس‌جمهور به استان با حضور وزیر کشور عملیات احداث ایستگاه راه‌آهن شهرکرد به طور رسمی آغاز شد و اکنون عملیات خاکی طرح در حال انجام است.

راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد از مهمترین طرح‌های استان چهارمحال و بختیاری است.

۳۵ درصد مصوبات سفر رییس‌جمهور به این استان در حوزه راه است که می‌توان گفت معادل ۲۰ برابر اعتبارات سالانه این طرح‌هاست و با جذب اعتبارات سفر تحول چشمگیری در این حوزه شکل می‌گیرد.

محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار به بازفت، چهارخطه شهرکرد به بروجن به لردگان، محور لردگان به ایذه، محور فارسان به دشتک، جاده اردل به دوپلان، محور شهرکرد به بن به داران، جاده ارتباطی شهرکرد به سامان به تیران و محور فارسان به چلگرد از دیگر طرح‌های مهم راهسازی استان که اعتبارات موردنیاز این طرح‌ها در مصوبات سفر رییس‌جمهور گنجانده شده است.

در حال حاضر ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و ۵۰ کیلومتر راه اصلی در استان در دست احداث است.


بیشتر بخوانید


اعلام دقیق میزان اعتبارات اختصاص یافته به حوزه راه و شهرسازی استان، منوط به نهاد رییس‌جمهوری است که مصوبات را ابلاغ کند، با جذب این اعتبارات تا ۲ سال آینده بخش عمده‌ای از طرح‌های در دست ساخت استان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت الاسلام رئیسی به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت ۱۹ خرداد در بیست و چهارمین سفر استانی خود به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار