مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۱۲ برنامه فرهنگی زیست محیطی در سفر ۲ روزه معاون سازمان حفاظت محیط زیست به استان خبر داد.

اسلام جاودان خرد گفت: حسن اکبری، معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در یک برنامه کاری ۲ روزه وارد کهگیلویه و بویراحمد شده است.  

او افزود: قرار است در این ۲ روز، ۱۲ برنامه‌های فرهنگی زیست محیطی متنوعی در سطح حوزه‌های حفاظت محیط زیست اجرا شود.

جاودان خرد با بیان اینکه برخی از این برنامه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا اجرا شده است، ادامه داد: مطابق با برنامه ریزی‌های پیش بینی شده قرار است تا پایان وقت امروز ۲۸ اردیبهشت برنامه‌های دیگری در شهرستان گچساران نیز اجرا شود.

او می‌گوید: بازدید از سایت احیاء قوچ و میش و پاسگاه سر محیط بانی میمند، بازدید از آتش بر‌های ایجاد شده در مناطق تحت مدیریت محیط زیست در شهرستان دنا، نشست با رئیس پلیس پیشگیری استان و همچنین بازدید از مرکز تیمارداری این شهرستان، بخش دیگری از برنامه‌های اجرا شده در این سفر است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های معاون سازمان در بحث مشارکت‌های مردمی اشاره و اضافه کرد: بازدید از منطقه گردشگری کوه گل واقع  در ناحیه تفرجگاهی منطقه حفاظت شده دنا، بخش دیگری از اقدامات اکبری در حوزه مشارکت مردمی طی این سفر بود.

او نشست با مدیرکل منابع طبیعی، اساتید جانور شناس و گیاه شناس دانشگاه یاسوج و مسئولان ارشد دستگاه قضا بخش پایانی برنامه‌های معاون سازمان در سفر روز نخست به شهرستان دنا عنوان کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: معاون سازمان در دومین روز سفرش به استان، صبح امروز ۲۸ اردیبهشت عازم شهرستان گچساران شد تا در برنامه مانور اطفاء حریق این شهرستان شرکت کند.

جاودان خرد می‌گوید: افتتاح همزمان ۳ خانه محیط زیستی، بازدید از مناطق حفاظت شده خامین و دیل همچنین افتتاح مرکز اطفاء حریق روستای گناوه لری در حاشیه مناطق حفاظت شده بخش پایانی سفر روز دوم معاون سازمان حفاظت محیط زیست به کهگیلویه و بویراحمد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.