آدم‌ربایی ناکام از مقابل یک هتل در شمال تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان آدم‌ربایی یک مرد جوان در شمال تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" گفت: چندی قبل، رسیدگی به پرونده آدم ربایی یک مرد جوان در شمال تهران، در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، مرد جوان با خودروی شاسی بلند خود از خانه خارج شده و به سمت محل کارش حرکت کرده و هنگامی که مقابل یک هتل در شمال تهران توقف کرده توسط سرنشینان ۳ موتورسیکلت با سلاح سرد هدف آدم‌ربایی قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه افراد موتورسوار در ربودن مرد جوان به دلیل ازدحام جمعیت ناموفق بودند، عنوان کرد: بنابرحساسیت موضوع، بررسی‌های کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به صورت ویژه‌ای کلید خورد و در گام نخست دوربین‌های مداربسته صحنه جرم بازبینی شد که کارآگاهان با مشاهده پلاک یکی از موتورسیکلت‌ها هویت صاحب آن را شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه مالک موتورسیکلت شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی متذکر شد: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پیلس آگاهی به جرم آدم ربایی به دلیل سرقت ارز و دریافت پول از خانواده شاکی با همدستی ۲ دوست خود اعتراف کرد؛ در تحقیقات مقدماتی نیز مشخص شد، متهمان با طراحی نقشه قبلی شاکی را شناسایی و سپس قصد ربودن او را کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس آگاهی است، خاطرنشان کرد: متهم پس از اعترافات اولیه برای سیرمراحل قانونی به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی) معرفی شد و تحقیقات در رابطه با دستگیری دیگر متهمان پرونده ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
چی فایده که با سختی و خطر این اوباش دستگیر و تحویل قوه قضائیه مجرم پرور می دهید و بعد از مدت کوتاهی آزاد میشوند.همه این ناامنی ها و مشکلات جامعه مقصرش قوه قضائیه هست و بس.
آخرین اخبار