رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت: تولید کنندگان و سرمایه گذاران بهترین مشاور سیاست گذاران هستند.

یاسر جبرائیلی  رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام در نشست با تولید کنندگان شهرستان بروجرد افزود: رفع موانع تولید از اقدامات اساسی برای رونق تولید است و سیاست‌های دولت در مسیر تولید مشخص شده است، تولید کنندگان باید بعد از حمایت‌های دولت تعهد بدهند تا سیاست‌های دولت را رعایت کنند.

او اظهار داشت: با هدف کنترل تورم نرخ سود بانکی افزایش یافت و تسهیلات بانکی کمتر داده شد که این به نظر من مشکل دارد.

رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت: در قانون هفتم توسعه مواد اولیه داخلی به ریال قیمت گذاری خواهد شد دلار از نرخ گذاری مواد اولیه داخلی حذف خواهد شد.

جبرائیلی افزود: بازار آزاد باید حذف شود تا ریسک برای دلالان بالا رود، چرا که خط مقدم جنگ اقتصادی تولید کنندگان هستند.

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد نیز گفت: قرارگاه پشتیبانی و رفع موانع تولید در شهرستان بروجرد تشکیل شده وحدود ۵۰۰ کارخانه و کارگاه شرکت تولیدی در شهرستان داریم که تعدادی از کارخانه‌ها از رده‌های کارخانجات بزرگ کشور هستند.

مسلم مرادی افزود: تولید در شهرستان بروجرد با روی کار آمدن دولت سیزدهم فعال است، در شهرستان بروجرد از لحظه روی کار آمدن دولت هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشده و سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان به تولید تزریق شده است.

او اظهار کرد: برای ارتقای تولید و صنعت در شهرستان بروجرد برنامه ریزی شده و از نظر کارشناسان و نخبگان و دانشگاهیان بهره‌مند خواهیم شد.

در نشست رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام با تولید کنندگان شهرستان بروجرد، تعدادی از تولید کنندگان مشکلات و موانع تولید را بیان کردند.
 
 

برچسب ها: تولید ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
از سال ۹۹ خونمو فروختم سهام ایران خودرو خریدم هنوز ۵۶ درصد در ضررم ولی اگه به جای این کار محصولات ایران خودرو را می خریدم پولم چندین برابر می شد