طی سخنرانی وزیر کشور انگلیس در لندن هواداران محیط زیست در اعتراض به سیاست‌های دولت و حزب حاکم اختلال ایجاد کردند.

طی سخنرانی سوئلا براورمن، وزیر کشور انگلیس در نخستین نشست کنفرانس ملی محافظه کاری در انگلیس با نام مخفف نات کان دو تن از گروه زیست محیطی جنبش انقراض (Extinction Rebellion)، علیه سیاست‌های ضد پناهندگی این وزیر انگلیسی شعار دادند.

براساس گزارش گاردین، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که ماموران پلیسی بلافاصله این دو فعال محیط زیست را از جلسه بیرون انداختند.

 روزنامه دیلی میرور در این خصوص نوشت که وزیر کشور انگلیس در سخنان خود در این نشست گفت: حزب حاکم باید به وعده اش در انتخابات سال ۲۰۱۹ مبنی بر کم کردن شمار مهاجران و پناهجویان، عمل کند. پس از این بود که هواداران این گروه زیست محیطی، در زمان سخنرانی جاکوب ریس – ماگ، از اعضای ارشد حزب حاکم محافظه کار نیز علیه سیاست حزب حاکم محافظه کار شعار داده بودند.

شعار دهندگان می‌گفتند حزب محافظه کار می‌خواهد ثروتمندان، بیش‌تر پولدار شوند در حالی که سواحل ما به فاضلاب آلوده است و نظام بهداشت و درمان، پول ندارد.

این روزنامه نوشت: در نشست محافظه کاران راستگرای انگلیسی، همچنین شماری از اعضای ارشد حزب حاکم محافظه کار انگلیس، از جمله سوئلا براورمن، مایکل گوو، جاکوب ریس – ماگ و دیوید فراست، سخنرانی می‌کنند. اگرچه سازماندهندگان این نشست، این کنفرانس را ملی محافظه کاری می‌نامند، این گروه متشکل از راستگرایان افراطی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار