مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۳ درصد کاهش یافته است.

مصطفی افشارنیک مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با بیان این که روند ابتلا به کرونا کاهشی است و دانشگاه علوم پزشکی نیشابور و شهرستان‌های تابعه در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند گفت: شمار بستری شدگان مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از ۲۹ مورد در یکم فروردین ماه به ۲ مورد در ۲۳ اردیبهشت ماه رسیده است.

او افزود: همچنین طی این بازه زمانی، میزان بیماران بدحال مبتلا به کرونا و بستری شده در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با کاهش ۶۰ درصدی از پنج مورد به ۲ مورد کاهش یافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با بیان این که طی هفته گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ثبت و گزارش نشده است ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۱۳ فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در مناط زیر پوشش این دانشگاه ثبت و گزارش شده است.

‌افشارنیک بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۲۲ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به بیمارستان‌ها و ۲ بیمار سرپایی یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور مراجعه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.