فرماندار طبس گفت: مدیران و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در بیان خدمات دستگاه‌های اجرایی، واقعیت‌ها را منعکس کنند.

رحیمی فرماندار طبس در دیدار روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی‌ها به بیان دستاورد‌های واقعی دولت بپردازند و مسئولان هم موظف به این مهم و تقویت روابط عمومی‌ها هستند.

او افزود: رهبری بر جهاد تبیین تأکید دارند و باید این مهم از شعار خارج شود که کافیست هر کدام به سهم خود از خدمات نظام و دولت بگوییم.

فرماندار طبس تصریح کرد: نمونه‌های مختلفی از خدمت در همین شهرستان طبس وجود دارد که برای تقویت زیرساخت‌ها انجام شده و شرکت کک یک حقیقت آشکار این ادعاست که با وضعیت تعطیل و درحال خاموش شدن کوره‌ها تحویل گرفتیم، اما امروز به اذعان مدیران این شرکت وضعیت عالی دارد و هر روز به سمت پیشرفت و استفاده از حداکثر ظرفیت حرکت می‌کند.

رحیمی تأکید کرد: تقویت معادن با تقویت زیرساخت‌های معدنی و شهرستانی، جاده‌ها و آب‌های ژرف و مسکن ملی درحالی محقق می‌شود که حواشی را کنار بگذاریم و از دو قطبی و تقسیم مردم به چپ و راست پرهیز جدی شود.

ضعف و قوت دستگاه‌های اجرایی متوجه روابط عمومی هاست

امام جمعه طبس نیز در این جلسه گفت: روابط عمومی‌ها چشم ادارات هستند و اگر مردم قضاوت خوبی از آن دستگاه دارند مرهون روابط عمومی هاست و اگر از ضعف ما گله کردند باز هم اشکال در حوزه روابط عمومی بوده است.

حجت الاسلام محمدی افزود: جهاد تبیین یکی از شاخص‌های حرکت روابط عمومی است و بیان خدمات انقلاب و نظام در کنار تلاش مدیران یک مهم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و در حقیقت می‌توان گفت روابط عمومی‌ها چشم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

او تأکید کرد: روابط عمومی باید به اصل انقلاب و نظام و پرچم و خاک وطن و هویت ملی و ولایت فقیه تعصب داشته باشد و افتخارات واقعی و دستاوردهای حقیقی را بیان کند، اما از تعصب به خط حزبی و جهت گیری سیاسی و دوقطبی‌سازی به شدت پرهیز و از حواشی دوری کند.

امام جمعه طبس تصریح کرد: واژه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا و چپ و راست به فرموده رهبر معظم انقلاب کهنه شده و به تأکید ایشان همه انقلابی هستند و خودی و غیر خودی داریم که خودی هم به دلبسته انقلاب و نظام گفته می‌شود.

حجت الاسلام محمدی افزود: رهبری فرمودند که من شهادت می‌دهم که این دولت برای مردم کار می‌کند و با همین شهادت رهبری کافیست که روابط عمومی‌ها به بیان دستاورد‌های واقعی دولت بپردازند تا دشمن نتواند مردم را ناامید کند و البته که خودتحقیری خیانت به کشور و مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.