سردارشجاعی گفت: همدلی و وحدت نیرو‌های مستقر در استان عامل برقراری امنیت پایدار در منطقه هست و خدمت به مردم در هر لباسی عبادت است.

سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان  در نشست با استاندار سیستان و بلوچستان امنیت را زمینه ساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دانست و با توجه به اینکه از راهبرد‌های مرزبانی ارتقاء تعامل درون و برون سازمانی است اظهارداشت: همدلی و وحدت نیرو‌های مستقر در منطقه عامل برقراری امنیت پایدار بوده و خدمت به مردم در هر لباسی عبادت است.

وی افزود: ما برای ایجاد امنیت بصورت واحد پای کار هستیم و همکاری و تعامل ضریب امنیت را در طول نوار مرز ارتقاء خواهد داد و مبنای کار باید حضور مقتدرانه مرزداران در راستای انسداد مرز و پوشش خلأ‌های مرزی به جهت جلوگیری از سوء استفاده و تردد عوامل معاند نظام باشد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان؛ محصول اصلی عملکرد نیرو‌های مسلح را امنیت عنوان کرد و گفت: این امنیت در سایه اشراف اطلاعاتی و آمادگی رزم بدست می‌آید یعنی اینکه یگان‌های نیرو‌های مسلح از هر لحاظ اعم از عِده و عُده، لجستیک، پشتیبانی و مهندسی آمادگی هر نوع دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

استاندار سیستان وبلوچستان نیز اظهارداشت: توجه به شرایط سخت خدمتی مرزبانان در مرز‌های کشور و دوری از خانواده، با تکیه بر روحیه جهادگونه همسران و فرزندان خود این مسوولیت خطیر را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند که این امر از اجر معنوی بسیار بالایی در نزد خداوند برخوردار است.

محمد کرمی افزود: مرزبانان برای تأمین امنیت در مرز‌ها از جان و خون خود می‌گذرد تا مردم در رفاه و امنیت کامل کنار خانواده زندگی کنند و ما این امنیت را مرهون خون شهدا، و مجاهدت‌های جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی مرزبانان را سربازان ولایت، خادمان امنیت و خدمتگذار ملت و مرزنشینان دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار