️معاون هماهنگ کننده فراجا در سفر به زاهدان در اولین برنامه کاری سفر خود با ریحانه دردانه دختر یادگار شهیدان علیرضا شهرکی و همسرش شهیده نرجس صیاد دیدار کرد.

 سردارحمیدرضا اشراق معاون هماهنگ کننده فراجا شب گذشته به همراه هیات همراه و فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان دیدار صمیمی با خانواده شهیدان علیرضا شهرکی و همسرش شهیده نرجس صیاد  در ستاد انتظامی استان داشت.

️سردار اشراق در این دیدار شهادت را بالاترین پاداش و اجر در راه دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دانست و گفت: آنقدر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خار و ذلیل شده اند که زنان جامعه را نیز مورد هدف ترور خود قرار می‌دهند و شهیده نرجس صیاد با شهادت خود این مهم را ثابت کرد که فرزندان این مرز و بوم زن و مرد در کنار یکدیگر جان خود را فدا می‌کنند تا شاهد دست درازی معاندین و دشمنان کوردل به امنیت این خطه از کشور نباشیم و دشمنان واقعا از زنان و مردان شجاع ما هراس دارند.

️وی در این دیدار صمیمی با اشاره به اینکه ریحانه دختر ایران نام گرفته است خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش حاکم بر ایران اسلامی ثمره جانفشانی، ایثارگری و پایمردی همین شهدای والامقام است که خط قرمزشان امنیت و آسایش مردم است و در این راه سر از پا نمی‌شناسند و تا پای جان مدافع وطن هستند.

️سردار اشراق از شهداء ترور سراوان به عنوان مظهر افتخار و اقتدار ملی یاد کرد و گفت: تجلی عزت ایران اسلامی با این شهدای شاخص استمرار می‌یابد و از این شهیدان والامقام "رضا و ریحانه" به یادگار مانده است که با افتخار ادامه دهنده راه پر از سعادت پدر شهید و مادر شهیده خود هستند.

️معاون هماهنگ کننده فراجا با اهدا لوح تقدیر و گل به ریحانه دختر ایران و دردانه به یادگار مانده از این شهیدان عزیز بیان داشت: ریحانه فرزند همه ملت ایران است و یک ایران به این دختر افتخار می‌کنند آرزو همه ماست که برای امنیت وطن جان فدا باشیم تا به خوبی از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار