براساس توئیت مدیرعامل جدید توئیتر، او می‌خواهد در مسیر محقق‌سازی توئیتر با نسخه ۲.۰ حرکت کند.

ایلان ماسک، مالک توئیتر جمعه اعلام کرد که مدیرعامل جدید توئیتر به‌زودی کارش را در این شبکه اجتماعی آغاز خواهد کرد.  یاکارینو برای اولین‌بار پس از اعلام این خبر در یک اظهارنظر عمومی در توئیتی نوشت: «مدت‌هاست که از نگرش ماسک به‌منظور ایجاد آینده‌ای روشن‌تر الهام گرفته‌ام. هیجان‌زده‌ام تا به محقق‌سازی این نگرش در توئیتر و متحول‌سازی این کسب‌وکار در کنار یکدیگر کمک کنم.»

یاکارینو که سال‌ها به‌عنوان مدیر ارشد تبلیغات در شرکت NBCUniversal فعالیت می‌کرد، گفت که اکنون نسبت به آینده پلتفرم توئیتر احساس تعهد می‌کند. او از مخاطبان خود که حالا به‌شکل فزاینده‌ای رو به افزایش است، درخواست کرده تا به او بازخورد بدهند.

مدیرعامل جدید توئیتر در انتهای توئیتش نوشته است که می‌خواهد در مسیر محقق‌سازی توئیتر ۲.۰ حرکت کند. چند ماه پیش ایلان ماسک گفته بود که دوران جدید توئیتر با نسخه ۲.۰ این شبکه اجتماعی آغاز می‌شود و کارمندان هم باید خود را برای شرایط کاری دشوار پیش رو آماده کنند.

یاکارینو در زمینه هدایت توئیتر کار سختی در پیش خواهد داشت. این شرکت از زمان ورود ایلان ماسک با قطع همکاری بخشی از خریداران تبلیغات روبه‌رو بوده و نزدیک به ۸۰ درصد از کارمندانش را از دست داده است.

ماسک در خبر معرفی لیندا یاکارینو گفته بود که آن‌ها در این همکاری به‌دنبال تبدیل توئیتر به X یا همان اپلیکیشن همه‌چیز هستند. او تاکنون بار‌ها به طرح ساخت سوپراپلیکیشنی شبیه وی‌چت چین اشاره کرده بود که با نام X می‌خواهد سرویس‌های مختلفی ازجمله یک شبکه اجتماعی، پیام‌رسان، خدمات پرداخت و ... را یک‌جا به کاربران ارائه کند.

منبع: بلومبرگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار