خنده شیرین نوزادان به ۵ زوج نابارور اراکی

با افتتاح مرکز درمان ناباروری دولتی اراک در یک سال گذشته ۵ زوج نابارور باردار شده اند.

با فعالیت نخستین مرکز درمان ناباروری بخش دولتی در استان مرکزی بذر امید در دل زوج‌های نابارور جوانه زد تا افراد کم برخوردار هم بتوانند صاحب فرزند شوند.

صدوق رئیس بیمارستان دولتی امیر المومنین اراک گفت: از سال ۱۴۰۰ نخستین مرکز دولتی درمان ناباروری در اراک گشایش یافت و با فعالیت متخصصان و جنین شناسان خبره، زوجین نابارور بسیاری صاحب فرزند شدند.

صدوق افزود: از ابتدای فعالیت این مرکز تا کنون ۲۸ بارداری مثبت به ثبت رسیده و ۵ نوزاد متولد شده اند.

در حالی که در مراکز درمان ناباروری بخش خصوصی زوجین مکلف به پرداخت ۷۰ میلیون تومان هزینه هستند، هزینه‌های درمان در این مرکز دولتی برای هر زوج ۱۰ میلیون تومان است 
 
به باور کارشناسان ۱۵ تا ۲۰ درصد از جمیعت زوجین کشورمان نابارور هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
دکترها برای خانمی که هیچ مشکلی نداره و همسرش مشکل داره همون نسخه ای رو می نویسن که برای یه خانم مشکل دار می نویسن . من دو بار آی وی اف کردم با وجودی ک همسرم مشکل داشت همون درمانی که برای یه خانمی ک مشکل حاد داشت رو برای من هم تجویز می کردن . بعد از سه سال درمان و نتیجه نگرفتن وقتی ب دکتر تهران مراجعه کردیم گفتن شما اصلا نیاز به آی وی اف نداشتید و همسرتون باید تحت درمان قرار می گرفت !!! به همین سادگی سه سال عمرم و هشتاد میلیون تومن پول رو هدر دادن و براشون هم مهم نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
این همه زوج نابارور مراجعه می کنن فقط پنج تا بچه به دنیا میاد ؟! 28 تا تست مثبت توی دو سال فعالیت این مرکز فاجعه نیست ؟ اونم اکثرشون توی دوران بارداری سقط میشن از بس جنین ها ضعیفن