رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: سیستم درمان و سلامت به طور مستقیم با سلامت و آرامش جامعه ارتباط دارد و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به خوبی به منطقه شمالغرب کشور خدمات می دهد.

دکتر نقی پور گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین ما و مردم است و از آنجایی که عموم مردم نیازمند اطلاع و آگاهی و فرهنگ سازی در حوزه سلامت هستند همکاری و تعامل با رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی همکاری تنگاتنگ صداو سیمای آذربایجان شرقی در دوره پرخطر و پراسترس کرونا همکاری در حوزه اطلاع رسانی پیوند حوزه نظارت از جمله مواردی است که باعث کاهش بارخطرات در جامعه شده و آرامش را به جامعه بازگردانده است.

دکتر نقی پور تعامل رسانه ملی در امر پیشگیری و در مان را باعث افزیش امید و اعتماد |آفرینی در جامعه شد .

رضایی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در این نشست بحث بهداشت و سلامت را مرتبط با عموم مردم دانست که مستقیما با زندگی روزمره مردم سرو کار دارد.

وی گفت: به همین جهت برای برداشتن قدم‌های مثبت در این زمینه همت جمعی لازم است .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آش افزود: استان ما متاسفانه در حوزه پیشگیری اجتماعی و سلامت دچار نوعی عقب ماندگی است و اگر پیشگیری را بتوانیم در بین مردم تقویت کنیم و قتی با درمان مواجه هستیم دچار مشکل نخواهیم شد.

وی افزود:برای تقویت قدرت پیشگیری تعامل بیش از پیش صداو سیما و دانشگاه علوم پزشکی لازم است.

رضایی با اشاره به نیاز کار فرهنگی در حوزه پیشگیری گفت: کار فرهنگی نیاز به ظرافت‌هایی دارد تا ثاثیرگزاری بیشتری در بین مردم داشته باشد و ما برای این کار آماده همکاری تمام و کمال هستیم.

وی برای همکاری‌های بیشتر خواستار تشکیل کمیته همکاری مشترک دوجانبه شد.

در این نشست معاونان دانشگاه و صداو سیما به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.