مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز گفت:دوره تحکیم و تعالی خانواده ویژه مبلغان حوزوی و فعالان فرهنگی در تبریز برگزار شد.

آقای رجب زاده با اشاره به برگزاری دوره تحکیم و تعالی خانواده در تبریز گفت: دوره تحکیم و تعالی خانواده به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی و با حضور آقای جمشیدی برگزار شد.

وی تصریح کرد: این دوره ویژه مبلغان حوزوی و فعالان فرهنگی شهرستان تبریز بود و با حضور ۱۵۰ نفر از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در محل سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز گفت:ارتقای مهارت‌های زندگی، ارتباط با نوجوانان، آموزش‌های قبل از ازدواج و همسرداری، جمعیت و فرزندآوری از جمله محور‌های برگزاری این دوره سه روزه در تبریز بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ستاره قطبی
۱۴:۴۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
باسلام وخسته نباشید خدمت همکاران رسانه ای باتوجه به مشکلات کنونی در جامعه وزندگی مشترک زوجین ضرورت دارد در خصوص رفتار مردان وزنان که باهم اختلاف دارند به فکر راهکار وچاره باشید با برگزاری کارگاه مهارت زندگی در کارخانجات و نهادهای دولتی از زوجین دعوت شود.تا هر دو از آن کارگاه استفاده کنند .در حال حاضر من خودم شخص خونسردی هستم اما متاسفانه همسرم با این که تحصیلات وکارمند سازمان ثبت است چیزی از مهربانی نمیداند،دهانش پر از فحش به خودم و خانواده ام ، برای همین به فکربرگزاری کارگاه باشید.