اردوی جهادی دندانپزشکان در مناطق محروم قزوین

 رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: اردوی جهادی دندانپزشکان این مرکز در روستا‌های محروم بخش الموت غربی شهرستان برگزار شد.

دکتر علیرضا مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: گروه جهادی دندانپزشکان مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین به روستای آکوجان الموت اعزام شدند و به اهالی این روستا و منطقه خدمات پزشکی ارایه کردند.

وی اظهار کرد: در قالب این اردو معاینات دهان و دندان اهالی این روستا در دستور کار قرار گرفت.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین همچنین اضافه کرد: در جریان این اردو همچنین برای بیش از ۳۰ تن از اهالی روستا خدمات دندانپزشکی از جمله ترمیم و کشیدن دندان‌های پوسیده به شکل رایگان انجام شد.

این مسوول حوزه بهداشت و درمان با اشاره به اهمیت پیشگیری از ابتلا به بیماری ها، گفت: در همین راستا آموزش بهداشت دهان و دندان به اهالی این روستا نیز در قالب این اردوی جهادی انجام شد.

مهر علیان یادآور شد: پیش از این در سال جاری یک مرحله اردوی جهادی پزشکی و بهداشتی نیز از سوی مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در منطقه محروم دهستان چوقور در بخش طارم سفلی برگزار شده بود.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: برگزاری اردو‌های جهادی پزشکی و بهداشت در دیگر نقاط کم برخوردار شهرستان در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار