همان طور که می دانیم تست‌های هوش، پازل‌ها و بازی‌های فکری دهه‌هاست که محبوب بوده‌اند. آنها ما را به فکر فراتر از بدیهیات و کشف راه حل های متعدد برای حل یک مشکل دعوت می کنند،

تست هوش ریاضی با تصحیح معادله به طور خاص طراحی شده است تا مهارت‌های حل مسئله و ریاضیات شما را در کمتر از ۳ ثانیه آزمایش کند. معادله داده شده ۵+۹=۱۹ است. اما این معادله اشتباه است! وظیفه شما یافتن پاسخ صحیح در عرض ۳ ثانیه است.

باید بدانید که مهم نیست که چگونه با این چالش ریاضی برخورد می‌کنید، مطمئن باشید که عضلات ذهنی خود را تمرین می‌دهید و با احساس موفقیت کنار می‌آیید. بیایید ببینیم چقدر سریع می‌توانید این معما را حل کنید! مغز خود را با پازل روز آزمایش کنید. آیا آماده چالش هستید؟

این معما شامل معادله‌ای است که تنها حق حرکت دادن ۱ چوب کبریت دارید.

برای تست هوش ریاضی با تصحیح معادله خود آماده اید؟

معادله چوب کبریت

پاسخ تست هوش ریاضی با تصحیح معادله

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شده اید ۱ چوب کبریت را برای ایجاد معادله صحیح در تست هوش ریاضی با تصحیح معادله پیدا کنید. مهارت‌های حل پازل خود را آزمایش کنید! ما یک نوع سرگرم کننده و چالش برانگیز از پازل‌های کلاسیک چوب کبریت را پیشنهاد کردیم! اگر نتوانستید پازل را حل کنید بهتر است از شانس دوم خود استفاده کنید.

جواب و پاسخ تست هوش ریاضی با تصحیح معادله: برای توضیح راه حل تصاویر را قرار داده ایم.

جواب معادله چوب کبریت

امیدوارم از تست هوش ریاضی با تصحیح معادله استفاده کرده باشید. شما همواره می‌توانید سوالات، بازی‌های فکری، پازل‌ها و تست‌های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی آقا خسرو مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

به خصوص آن‌هایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

منبع: چشمک

برچسب ها: معادله ، تست هوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار