دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی امروز در جوار مرقد شهدای گمنام در مصلای پیامبر اعظم (ص) جیرفت افتتاح شد.

بهرام مسلمی مهنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی گفت: هر ساله هنرمندان تئاتر و سایر هنرمندان در عرصه‌های دیگر هنر در جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی برای خلق آثار فاخر تلاش می‌کنند.

او با بیان اینکه این جشنواره همه مشتاقان رضوی را گرد هم می‌آورد، تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی، ترویج اندیشه امامت، شناسایی پدیدآورندگان اثر‌های فاخر هنری و ترویج معارف دینی و رضوی با هنر تئاتر است.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اینکه همگرایی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری جشنواره قابل قدردانی است، افزود: جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی از امروز ۱۹ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

مسلمی مهنی با بیان اینکه ۱۶ گروه هنری نماینده ۱۶ استان کشور در این جشنواره حضور دارند، گفت: گروه‌های نمایشی از امروز ساعت ۱۶ بعدازظهر تا ۱۱ شب در پارک ولیعصر جیرفت آثار خود را به صحنه نمایش خواهند برد.

بیشتر بخوانید:



حجت الاسلام میثم تارم، امام جمعه جیرفت هم در این مراسم ضمن خیر مقدم به هنرمندان گفت: همه کار‌ها براساس هنر پیش می‌رود و یک مدیر هنرمند، یک کشاورز هنرمند و یک هنرمندِ هنرمند موفق است.

او با بیان اینکه هنر همه جانبه انسان را موفق می‌کند، افزود: هر فردی که در جامعه در هر زمینه‌ای مشغول به فعالیت است باید هنرمندانه کار کند تا به موفقیت برسد.

 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
گزارش عالی
آخرین اخبار