بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فشار روحی و روانی در هر رده ای از جدول خیلی زیاد است و هر تیمی که آماده‌تر باشد موفق می‌شود.

 اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:  بازی‌ها طبیعتا برای بالای جدول حکم فینال و برای پایین جدول حکم مرگ و زندگی دارد. فشار روحی روانی در هر  سوی جدول خیلی زیاد است و فکر می‌کنم هر تیمی از لحاظ روحی آماده‌تر باشد و مربی بهتر توانسته باشد تیم را آماده نگه دارد، موفق خواهد بود.

آشتیانی درباره بازی پرسپولیس و گل‌گهر گفت: تفاوت بازی جام حذفی و بازی پیش‌رو این است که آن جا یک تیم باید پیروز می‌شد؛ اما این بازی به خاطر این‌که گل‌گهر بازی را به آلومینیوم باخت و نیازمند سهمیه است، تفاوت دارد. شاید مربی حریف فوتبال تهاجمی جام حذفی را استفاده کند و فلسفه پیشین مالکانه را اجرا نکند و یک فوتبال تدافعی و فشرده‌تر بازی کند. در هر صورت تا بازی را ندیدیم، فقط گمانه زنی کردیم، اما به نظرم اگر گل‌گهر جلوی پرسپولیس باز بازی کند، کار پرسپولیس را راحت‌تر می‌کند و نیازی نیست مثل بازی با پیکان باشد.

آشتیانی درباره خطر محرومیت ۸ بازیکن سرخ‌ها تصریح کرد: بازیکنان همه باتجربه هستند و این تجربه به کمک آن‌ها می‌آید تا اتفاقی خطرناک نیفتد و فکر نمی‌کنم داور هم ناگهان ۵ بازیکن را محروم کند. بازیکنانی که تا اینجا تیم را بالا آورده اند، باقی کار را هم می‌کنند و نهایتا یکی،   پست محرومیت را شاهد هستند. خداراشکر البته که پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن دارد و نگرانی‌ای نیست.

او درباره اعتراضات سپاهان و استقلال به داوری و سازمان لیگ اضافه کرد: داوری برای همه تیم‌ها ضعیف بوده است و جامعه فوتبال از این موضوع ناراحت هستند و همه دنبال این هستند که یک آتو از داور بگیرند، اما می‌شود گفت که اگر برای پرسپولیس قضاوت بد داشتند، برای استقلال و سپاهان هم داشتند و عکس این موضوع هم هست.

آشتیانی درباره سرنوشت قهرمان لیگ برتر تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم چه بگویم، چون بازی سپاهان راحت‌تر است، اما فشار روحی و روانی بالاست. البته همه چیز در اختیار پرسپولیس است و اگر بخواهم پیش بینی کنم باید شانسی صحبت کنم و بگویم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار