وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص نفرات حاضر در جلسه کمیته اخلاق و بحث های مطرح شده توضیحاتی ارائه کرد.

مانی درویشی، وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه کمیته اخلاق گفت: درویش به دلیل جلسه‌ای که داشتند نتوانستند در این جلسه شرکت کنند و قرار شد جلسه در هفته آینده و با حضور خود درویش برگزار شود و به همین دلیل جلسه به بعد موکول شد.

وی در مورد اینکه کمیته اخلاق اعلام کرده بود که بدون حضور افراد در جلسه هم رای صادر خواهد شد، گفت: به دلیل حساسیت لیگ کمیته اخلاق صلاح دانست که جلسه با حضور مدیران عامل باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان به صورت جداگانه برگزار شود.

وکیل باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه در جلسه در خصوص ممنوعیت نوشتن بیانیه و مصاحبه‌های انتقادی هم صحبت شد یا نه؟ گفت: این صحبت‌ها بود و قرار است آقای درویش در پایان لیگ یا هر وقت که صلاح بدانند در خصوص صحبت کنند.

درویشی در مورد اینکه چه افرادی درجلسه کمیته اخلاق امروز حضور داشتند؟ گفت: از باشگاه استقلال، سخنگو، حجت کریمی سرپرست باشگاه وطاهری مدیر تیم در جلسه حضور داشتند و از پرسپولیس هم فقط بنده به عنوان نماینده باشگاه در جلسه شرکت کردم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام..عزیزان کمیته اخلاق همانطوریکه قبلا اعلام کرد ه بودید هر مسئول باشگاهی در جلسه شرکت نکند بدون حضور ایشان رآی صادر می شود..ولی از قضا زدو مسئول.باشگاه .پرسپولیس نیامد..پس چی شد رآی را صادر نکردید..ماشاالله. توی کمیته اخلاق هم نفوذ کردن.....وجدان تنها محکمه ای است که احتیاج به قاضی ندارد.....خواهش میکنم بس کنید..ایا اگر بقیه مسئولین .باشگاها ی دیگری بود باز همین کار را انجامش می دادید.....از مسئولین دو باشگاه استقلال...و...سپاهان خواهش میکنم..این دو بازی مانده را با تیم امیدشان شرکت کنند..اگر بنده جای آن عزیزان بودم حتمآ با تیم امید باشگاه این دو بازی را انجام می دادم...
Iran (Islamic Republic of)
ارتش سرخ آسیا
۲۱:۳۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر آقای درویش!

مهم نیست اصلاً این جلسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
فدراسیون و تمام ارکان آن در خدمت تیم حکومتی هستند دیگه.خاک بر سر فوتبال این مملکت
آخرین اخبار