پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تحولات مثبت در این باشگاه اگر با همدلی همراه باشد، قهرمانی پرسپولیس دور از دسترس نیست.

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان قهرمان لیگ برتر فوتبال می‌شوند، اظهار کرد: پرسپولیسی‌ها یک امتیاز جلوتر از رقبای خود در صدر جدول هستند و قهرمانی دست خودشان است. آن‌ها امتیازات لازم را بگیرند قهرمان می‌شوند. همچنین  بازیکنان باید با تمرکز و بدون استرس بازی کنند و همدلی و یک تیم بودن در قهرمانی اهمیت دارند. اگر تیمی بلغزد از قهرمانی جا می‌ماند.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند دبل قهرمانی کند، گفت: بله، تیم پرسپولیس در صورت قهرمانی در لیگ برتر با روحیه بالا در جام حذفی بازی می‌کند و قهرمانی این رقابت‌ها هم می‌تواند به دست آورد.

هر تیمی بدون استرس و تمرکز بازی کند قهرمان می شود 

عبدی در باره اینکه تیم‌های سپاهان و استقلال هم شانس قهرمانی دارند، گفت: بله، به هر حال  این موضوع بستگی به بازی‌ها دارد و استقلال ۲ امتیاز عقب افتاد و از کورس قهرمانی دور شد. البته هر تیمی که بتواند بدون استرس و با تمرکز بالا بازی کند در آن صورت می‌تواند قهرمان شود. تیم سپاهان هم شانس قهرمانی  دارد.

کیفیت لیگ امسال پایین است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سطح لیگ امسال را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: امسال شرایط لیگ پراسترس است و هر سال اعتراضات به داوری بیشتر می‌شود و نبود var  هم در لیگ احساس می‌شود. برنامه‌های تیم‌ها به علت کمبود‌ها باعث می‌شود که بازی‌ها کیفیت خود را از دست بدهد.   انتصاب‌های غیر منطقی باعث می‌شود که به جای اینکه کیفیت لیگ بیشتر شود، پایین بیاید.

تعداد کم گلزنی تیم ها به ضرر فوتبال ما است 

او افزود: بازیکنان کمی از لیگ داخلی به تیم ملی فوتبال راه می‌یابند و نگاه به لژیونر‌ها بیشتر است. به طور کلی مهاجمان تاپ در ایران انگشت شمار هستند و این زنگ خطر برای فوتبالمان است. لیگ ما پویایی ندارد و انگشت شمار تیم‌ها گل می‌زنند و کلین شیت می‌کنند و این موضوع به ضرر فوتبال ما است. امسال هم کیفیت لیگ پایین است و انضباط مدیریتی در انتخاب سرمربی را شاهد نیستیم و کیفیت و انتقال  دانش مربیگری پایین است.

ما بازیکنان را تعلیم می دهیم و تیم های بزرگسال جذبشان می کنند 

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره وضعیت تیمش اظهار کرد: پدیده‌های زیادی در تیم ما  از دروازه بان تا مهاجم هستند و ما این بازیکنان را انتخاب می‌کنیم و از تیم‌های کوچک به بزرگ راه می‌یابند. این رویه برعکس شده است و ما به بازیکنان تعلیم می‌دهیم و بعد آن‌ها را تیم‌های بزرگسال به خدمت می‌گیرند.

بازی بازیکنان جوان باعث آسیب دیدگی شان می شود 

او درباره اینکه استفاده از بازیکنان جوان در لیگ ما کمتر رخ می‌دهد، گفت: اگر بازیکنان تیم ملی نوجوانان در رده‌های بالاتر بازی کنند انگیزه شان بیشتر می‌شود و برخی از بازیکنان ما با تیم‌های بزرگسال قرارداد دارند. البته اگربازیکنان جوان هفته‌ای ۲ بار بازی کنند آسیب دیدگی شان بیشتر می‌شود و باید مواظب بود چرا که آن‌ها سرمایه‌های مملکت هستند.  

عبدی درباره اینکه به تیم ملی نوجوانان همانند تیم ملی بزرگسالان رسیدگی صورت می گیرد، بیان کرد: این موضوع همیشگی است و موضوع جدیدی نیست. شان و شخصیت تیم ملی بزرگسالان نسبت به  تیم های پایه بالاتر است. البته ما فردا عازم امارات می شویم تا اردوی یک هفته ای در آنجا داشته باشیم و ۲ بازی دوستانه هم برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار