انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری گیلان فراخوان مسابقه قصه‌گویی «چشمان خورشید» را در آستانه دهه کرامت منتشر کرد.

روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اعلام کرد: در آستانه دهه کرامت و به‌همت انجمن قصه‌گویی کانون فراخوان مسابقه قصه‌گویی «چشمان خورشید» انتشار یافته است.

آداب و رسوم و خاطرات زیارت، معرفی شخصیت امام رضا (ع) از بدو تولد تا شهادت، داستان‌هایی در ارتباط با زندگی گهربار هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و حضرت معصومه (س) و تاثیر سیره عملی امام‌رضا (ع) بر شیعیان، از محور‌های موضوعی مسابقه قصه‌گویی چشمان خورشید به شمار می‌رود.

بر همین اساس، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری گیلان می‌توانند در ۲ بخش صوتی و تصویری در این مسابقه شرکت کرده و آثار مرتبط با محور موضوعی این فراخوان را در قالب لوح فشرده حاوی قصه‌های حداقل ۶ و حداکثر ۱۰ دقیقه‌ای به دبیرخانه این رویداد فرهنگی واقع در رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، کدپستی ۴۱۴۵۹۱۴۱۴۷ ارسال کنند.

ذکر مشخصات فردی شرکت‌کننده شامل: نام و نام خانوادگی، گروه سنی، محل سکونت، شماره تماس و عنوان اثر ضروری است و شرکت‌کنندگان تا ۲۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

طی آیینی که زمان آن اعلام خواهد شد، از خالقان ۳ اثر برگزیده با لوح سپاس و هدیه‌های ارزنده تجلیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.