هلال احمر مازندران پارسال ۴۲ کاروان سلامت و ۴۸ پروژه داوطلبی را اجرا کرده است.

معین مهدی لموکی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران گفت: ۴۲ کاروان سلامت و ۴۸ پروژه داوطلبی پارسال از سوی داوطلبان نیک اندیش این جمعیت اجرا شد که ارزش این خدمات بیش از ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

او افزود: تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در قالب طرح همای رحمت، مشارکت فعال در اجرای طرح ملی نذرآب ۵ در منطقه‌هامون استان سیستان و بلوچستان، اجرای طرح یلدانه، اهدای خون و همچنین مشارکت در اجرای خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی به بیماران نیازمند از جمله خدمات داوطلبان هلال احمرمازندران بوده است.

مهدی لموکی گفت: ۶ هزار و ۲۵۲ نفر از مددجویان نیازمند از خدمات وام مددجویی و تسهیلات حمایتی بلاعوض این جمعیت پارسال بهره‌مند شدند.

او افزود:با توجه به شرایط دشوار اقتصادی و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و بویژه بیماران و مددجویان نیازمند، همچنین به ۵۱۵۲ نفر از مددجویان تسهیلات حمایتی بلاعوض اعطا شد که مجموع این خدمات حمایتی افزون بر ۱۰۱ میلیارد ریال بوده است.

مهدی لموکی گفت:در همین مدت ۱۱۰ نفر از مددجویان از تسهیلات وام مددجویی بهره‌مند شدند که مجموع این اعتبارات نیز افزون بر ۳۸ میلیارد ریال بوده است.

او افزود:تمامی این تسهیلات در قالب قرض الحسنه و با بازپرداخت ۶ ساله بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.