ششمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان ناشنوایان استان کرمان، با قهرمانی تیم زرند پایان یافت.

در دیدار فینال این رقابت‌ها که با حضور پرشور ناشنوایان استان کرمان در محل سالن ورزشی تختی شهربابک برگزار شد، تیم ناشنوایان زرند به سرمربیگری محمد حسین عرب و سرپرستی مهدیه خالقی با نتیجه شش بر دو بر تیم ناشنوایان سیرجان غلبه کرد.

در این دوره از رقابت‌ها و در دیدار رده بندی تیم فوتسال ناشنوایان کرمان به مقام سوم رسید.

مسابقات فوتسال جام رمضان ناشنوایان استان کرمان به مدت یک ماه و با همکاری هیئت ورزشی ناشنوایان استان و هیئت‌های ورزشی ناشنوایان شهرستان‌ها با شرکت ۱۰ تیم و در سه گروه برگزار شد.

مراسم اختتامیه مسابقات جام رمضان ناشنوایان استان کرمان، گرامیداشت شهید علی اصغر مولا و یادبود ورزشکار ناشنوا مرحوم مهدی ریاحی با حضور حجت‌الاسلام عرب رئیس هیئت ناشنوایان استان کرمان، منصور دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، نعمت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک، مهدیه خالقی رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان شهرستان زرند، شکرانی رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان بم، پیشکوتان و خانواده مرحوم مهدی ریاحی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها با اهدای کاپ قهرمانی، لوح و جایزه نقدی از تیم‌های اول تا سوم تجلیل شد.

رئیس هیئت ناشنوایان استان کرمان در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه مسابقات فوتسال جام رمضان با استقبال بسیار خوب مشتاقان و علاقه مندان به ورزش فوتسال در استان کرمان همراه بود، اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان در استان کرمان همواره از محبوبیت خاصی برخوردار است.

حجت الاسلام عرب افزود: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در سلامت فردی و اجتماعی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی دارد و سعی کردیم با برگزاری مسابقات فوتسال آقایان، والیبال بانوان، شطرنج آقایان و بانوان و کتابخوانی آقایان و بانوان روحیه و نشاط اجتماعی در ناشنوایان ایجاد کنیم.

او تصریح کرد: در رشته والیبال بانوان تیم کرمان مقام اول کسب کرد و تیم‌های شهربابک و بافت مقام‌های دوم و سوم کسب کردند.

حجت الاسلام عرب بیان کرد: در رشته شطرنج نیز حسن کام بخش از کرمان مقام اول، سعید سالارپور از بردسیر مقام دوم، حسین رمضانی نیز از شهرستان انار مقام سوم را بدست آوردند.

او گفت: در رشته کتابخوانی نیز مسعود شاه مرادی از سیرجان مقام اول، سمانه سادات حسینی از کرمان مقام دوم، عالیه نعمت الهی از شهربابک مقام سوم را کسب کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار