مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان آذربایجان غربی گفت: ۸۵ کارگزاری در استان فعالیت دارند که سال گذشته ۱۰ کارگزاری از استان برتر کشوری شدند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی  کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی در نشست با کارگزاران این صندوق در استان که در سالن همایش بانک توسعه برگزار شد،  گفت: ۸۵ کارگزاری در استان فعالیت دارند که سال گذشته ۱۰ کارگزاری از استان برتر کشوری شدند.

سیروس محمودیان با اشاره به اینکه هر اتفافی رقم خورده و هر موفقیتی که در صندوق داشتیم، نتیجه زحمات شبانه روزی کارگزاران است، تصریح کرد: در یک سال گذشته،۱۰۰ میز خدمت در نقاط مختلف استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برنامه و سیاست‌های راهبردی و مدونی برای توسعه خدمات این صندوق در استان اجرایی شده است، اظهار کرد: پایداری صندوق تا سال ۱۴۲۲ با همین روند تضمین شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی از نظر ضریب پوشش، در رتبه ۲۰ کشور بود که امسال رتبه استان را به ۱۲ کشوری رسانده ایم و براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته بنا داریم رتبه استان را تا اواخر سال به رتبه ششم و در سال آینده به رتبه نخست برسانیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایرآذربایجان غربی ادامه داد: آذربایجان غربی؛ استانی طولی با نمایندگی ۲۰ شهرستان است که به دلیل بعد مسافتی، کار در این استان دشواری‌های خاص خود را دارد که جز با تلاش و همت کارگزاران این صندوق، چنین موفقیتی میسر نمی‌شد.
 
محمودیان یاد آور شد: پرداخت ارزش افزوده مالیاتی، بالا بودن قیمت اقلام مصرفی، عدم امنیت شغلی و تخصیص ۵ درصدی کل حق بیمه به کارگزاران از جمله چالش‌های عنوان شده کارگزاران است که باید درجهت رفع آن تلاش کرد.

در حال حاضر، نزدیک به شش هزار نفر شامل بر خانواده متوفی و از کارافتاده در آذربایجان غربی از این صندوق حقوق دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.