مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر آذربایجان غربی گفت:بیش از یکصد هزار خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، یونس معزز مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یکصد هزار خانوار از جمعیت روستایی و عشایری تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر قرار دارند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر آذربایجان غربی افزود: در قالب این صندوق،  ۲۳۰ شغل در مناطق روستایی، عشایری و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر تحت پوشش قرار می گیرند.

معزز ادامه داد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر آذربایجان غربی با ۱۰۲ کارگزار در مناطق مختلف استان ارائه خدمات می کند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مستمری بازنشستگی، پیری و از کار افتادگی از مزایای این صندوق است، ادامه داد: در حال حاضر  ۱۹۸۵ نفر از اعضای این صندوق فوت شده و خانواده آنها از مزایای مستمری و همچنین ۱۴۱۵ نفر از مزایای بازنشستگی و ۱۳۲ نفر از مستمری از کارافتادگی در استان استفاده می کنند.

او با تاکید بر اینکه محدوده سنی برای عضویت در این صندوق  ۱۸ تا ۵۰ سال است، گفت: روستائیان، عشایر، رانندگان حمل بار در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، شاغلان فصلی، کشاورزان غیر ساکن در روستا، قالیبافان، زنبورداران، مشاغل حوزه صنایع دستی می توانند از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر بهرمند شوند.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.