اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در راستای ترغیب و تشویق کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید، طرح تشویقی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان اجرایی شد.

 اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اعلام کرد:در قالب این طرح، کارفرمایانی که افراد دارای سن ۱۸ تا ۴۵ سال متعلق به سه دهک اول درآمدی را بکارگمارند، وجهی معادل حق بیمه سهم کارفرما بعلاوه ۳ درصد سهم بیمه بیکاری (جمعا به میزان ۲۳ درصد حداقل دستمزد تعیین شده از سوی شورایعالی کار) به صورت ماهانه از سوی دولت به حساب کارفرما واریز می‌شود.

همچنین در این طرح به افرادی نیروی کار جدید اطلاق می‌شود که متعلق به سه دهک اول درآمدی باشد؛ توسط سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی تحت پوشش نباشد؛ فاقد منابع درآمد رسمی باشد؛ فاقد مستمری بازنشستگی باشد؛ دارای بعد خانوار ۴ نفر به بالا باشد؛ دارای سن ۱۸ تا ۴۵ سال و سوابق بیمه تأمین اجتماعی حداکثر ۳۶ ماه باشد.

نیروی کار و کارفرما باید برای استفاده از شرایط این طرح در سامانه مشوق بیمه کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://moshavegh.mcls.gov.ir/ نام نویسی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار