مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مرکز داوری اتاق تعاون در حوزه رسیدگی به اختلاف و شکایات بخش تعاونی و کاهش اطاله دادرسی پرونده‌ها نقش مهمی بر عهده دارد.


حامد آرامش در جلسه ویدئو کنفرانسی تبیین نقش و کارکرد مرکز داوری و حل اختلاف اتاق تعاون استان گفت: برای امسال، تحول در بخش تعاونی‌های استان را هدف گذاری کرده ایم و در این راه اتاق تعاون و مرکز داوری این اتاق نقشی مهم و مشورتی برای اداره کل تعاونف کار و رفاه اجتماعی دارند.

وی اظهار کرد: از مهمترین برنامه‌های تحولی بخش تعاون سیستان و بلوچستان، کمک به رفع مشکلات و احیای تعاونی‌های مرزنشینان و ارتقای عملکرد آن‌ها است که با همکاری استانداری و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی مسئول در این بخش در حال پیگیری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، توجه به ایجاد و تقویت تعاونی‌های دانش بنیان را دیگر برنامه تحول زا در بخش تعاون سیستان و بلوچستان بیان کرد و ادامه داد: به این منظور هم جلساتی با پارک علم و فناوری برگزار شده است و تلاش می‌کنیم خروجی آن، افزایش ظرفیت شرکت‌های تعاونی خلاق و نوآور در حوزه‌های تخصصی و پر مزیت مانند کشاورزی و شیلات باشد.

آرامش یادآور شد: تمامی اداره‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نقاط مختلف استان می‌بایست در بخش تعاون از ظرفیت همفکری مرکز داوری اتاق تعاون استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار