معاون فرماندار زرند گفت: جشنواره‌ی بادبادک‌ها نسبت به جشنواره‌ی قبل، با کیفیت خوبی اجرا شد.

محمد ایزدی معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرماندار زرند در حاشیه‌ی جشنواره‌ی روز ملی خلیج فارس گفت: هفته‌ای که گذشت ما چندین مناسبت را داشتیم، علاوه بر روز ملی خلیج فارس، ما دو مناسبت مهم و بزرگ دیگر هم داشتیم، روز معلم و روز کارگر که بسیاری از توفیقات یک جامعه مرهون تلاش‌های این عزیزان است.

معاون فرماندار زرند به واقعه‌ای که باعث شد تا روز ۱۰ ا ردیبهشت بعنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شود پرداخت و گفت: اصولا درج مناسبت‌ها در تقویم ملی کشور بر اساس تصمیمات شورای عالی انقلاب فرهنگی هر کدام برگرفته از یک واقعه هست.

وی گفت: روز شهادت استاد مطهری که توسط گروهک ترور فرقان صورت گرفت بعنوان روز گرامیداشت مقام معلم هست که همینجا به تمام خانواده‌ی بزرگ تعلیم و تربیت شهرستان تبریک عرض می‌کنم.

ایزدی تصریح کرد:روز ملی خلیج فارس بر اساس اسناد تاریخی، یکی از روز‌های ماندگار است که یادآور سلحشوری ایرانیان در اخراج بیگانگان پرتغالی از خلیج فارس و تنگه هرمز است و پیام این جشنواره هم گرامی داشتن روز مذکور است تا همه‌ی جهان بدانند ایرانیان در دفاع از خاک وطن و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای تردید نخواهند داشت.

ایزدی ضمن تقدیر از میراث فرهنگی _معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای شهر و مدیریت مجموعه گردشگری باغ بهشت گفت: این نشاط و شور اجتماعی و این اجتماع بزرگ خانواده‌ها در این فضای زیبا باعث افزایش حس اعتماد بنفس، مشارکت اجتماعی، خودباوری، تلاش برای رسیدن به هدف رادر کودک خواهد شد و او یاد می‌گیرد که برای اوج گرفتن باید تلاش کرد و با امید به موفقیت، بار‌ها و بار‌ها محکم بایستد و پشتکار داشته باشد.

معاون فرماندار بر برگزاری منظم جشنواره‌ها تاکید کرد و گفت: دستگاه اجرائی خواهان برگزاری منظم و با کیفیت جشنواره‌های مصوب در تقویم جشنواره هاست که با اهداف معرفی توانمندی‌های شهرستان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، کمک به راه اندازی بازارچه‌های موقت صنایع دستی و تولیدات روستایی و حمایت از مشاغل خانگی و در برخی موارد هم کمک به رفع موانع سرمایه گزاران گردشگری برگزار می‌شود.

برچسب ها: جشنواره ، بادبادک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار