نماینده مردم سراب از احداث مدرسه استعداد‌های درخشان دختران خبر داد.

یوسف داودی گفت :مدرسه ۱۲ کلاسه استعداد‌های درخشان دختران با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

 او افزود: این پروزه در زمینی به مساحت هزار و ۸۰۰ متر مربع فضای اموزشی به همت خانواده خیر شهید حیدرعلی جدایی و با مشارکت اداره کل نوسازی توسعه وتجهیزمدارس استان با صرف هزینه‌ای افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال در حال احداث است و تا سال تحصیلی جدید تجهیز و به بهره برداری می‌رسد. 

او  با تاکید برضرورت تسریع در تخریب و بازسازی هنرستان ایت الله طالقانی گفت: ساختمان این هنرستان قدمتی بیش از ۶۰ سل دارد و بخشی از ان در اثر زلزله ابان ماه سال ۹۸ تخریب شده است.

داودی از امضای تفاهم نامه بازسازی این هنرستان به همت یک خیر نیک اندیش خبر داد و افزود: فضای آموزشی این هنرستان شامل کلاس‌های درسی کارگاه‌های اموزشی و خوابگاه حدود ۲۰ هزار مترمربع است و جهت نوسازی ان توسط خیر و اداره کل نوسازی حدود ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

فرماندار سراب نیز با بیان اینکه این شهرستان در جذب خیرین مدرسه ساز رتبه نخست استانی را دارد افزود :از ابتدای سالجاری احداث ۳ باب مدرسه ۱۸، ۶ و ۳ کلاسه به همت خیرین سرابی در مناطق محروم این شهرستان آغاز شده است.

جهانی افزود: احداث ۴۲ باب مدرسه از دو سال پیش به همت خیرین در این شهرستان آغاز شده است که ۲۰ باب مدرسه به بهره برداری رسیده وعملیات اجرایی ۸ باب دیگر نیز تا خرداد ماه سالجاری پایان می‌باید.

در ادامه این برنامه از معلمان مدارس تجلیل شد.

برچسب ها: مدارس ، فضای آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.