رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت : پیوند مغز استخوان کودکان در این بیمارستان افتتاح شده و اولین مورد آن هفته قبل به ثبت رسید.

محمد‌حسین زمانیان رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت : بیمارستان گلستان از سال ۱۴۰۱ با کاهش کرونا از ساختار کرونا خارج و تبدیل به بیمارستان سوانح سوختگی با دیگر بخش‌های پیوند استخوان بزرگسالان و کودکان، مراقبت‌های ویژه و فیزیوترابی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بخش پیوند استخوان برای بزرگسالان از سال ۹۲ ابتدا در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه راه‌اندازی شده و حدود ۲۵ پیوند مغز استخوان را ثبت کرد در اسفندماه سال گذشته بخش پیوند مغز استخوان بزرگسالان از بیمارستان امام رضا (ع) به بیمارستان گلستان منتقل شد و تا به امروز ۷ پیوند مغز و استخوان انجام شده است.

رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه افزود: چند روزی‌ست که نخستین مرکز پیوند استخوان کودکان در بیمارستان گلستان استان کرمانشاه نیز آغاز به کار کرده و اولین مورد از پیوند هفته قبل به ثبت رسید، تا به حال در غرب کشور هیچ مورد پیوند مغز استخوان کودکان نداشتیم و آماده پذیرش بیماران از استان‌های همجوار هستیم.

زمانیان ادامه داد: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان گلستان با ۱۲ اتاق مجزا به ۴ گروه بیماران نورولوژی، پیوند استخوان، سرطان و ریه به همسایه‌های همجوار و کشور عراق خدمات می‌دهد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.