رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از آمادگی نیرو‌های امدادی برای پوشش مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز خبر داد.

رضا منصوری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت : برنامه گرامیداشت عملیات بازی دراز روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شود امسال بین ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر از سراسر کشور در این مراسم شرکت کنند.

وی افزود: بیمارستان‌های شهرستان‌های کنگاور، صحنه، سنقر، هرسین، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین و بیمارستان‌های کرمانشاه در روز‌های برگزاری این مراسم در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: شبکه‌های بهداشت و درمان پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر نیز باید آمادگی پشتیبانی از این برنامه را داشته باشند که در صورت نیاز در این برنامه حضور یابند.

منصوری بیان کرد: استقرار ۱۰ پست امداد طی مسیر پیاده روی (هر ۵۰۰ متر یک پست امداد)، استقرار ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس فوریت‌ها در محل برگزاری مراسم و چهار اورژانس نیز شامل یک اورژانس ۱۰ تخته، یک اورژانس ۶ تخته مجهز از سوی ارتش و ۲ اورژانس ۱۲ و ۱۰ تخته مجهز توسط معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و بسیج جامعه پزشکی در نظر گرفته شده است و ۵ تیم سیار نیز این پیاده روی باشکوه را پشتیبانی می‌کنند.

وی ادامه داد: سخنرانی امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی در بقعه احمدبن اسحاق (ره)، سخنرانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه در یادمان بازی دراز و مداحی حاج صادق آهنگران از برنامه‌های سالگرد عملیات غرور آفرین بازی دراز است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.