با ابلاغ وزیر کشور، حکم انتصاب رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت به وی اعطا شد.

 حکم رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت از سوی وزیر کشور امضا و توسط معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به وی ابلاغ شد.
در حکم انتصاب شهردار رشت که به امضای وزیر کشور رسیده، آمده است:
با احترام به موجب این حکم و در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر رشت جنابعالی را به سمت شهردار رشت منصوب مینمایم با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم، انقلاب شایسته است با انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه ریزی دقیق اهداف و سیاست های ذیل را محقق نمائید.
- پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی – ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق.
- هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها، رعایت ملاکهای، امانت، دینداری کفایت و کارآمدی.
-شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاههای فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن.
- تسهیل تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیر خدمات شهری.
- رعایت توزیع عادلانه خدمات امکانات و نگاه عدالت گستر به اقشار محروم و آسیب پذیر با رویکرد محله محوری توجه اساسی به ظرفیت جوانان و رسیدگی ویژه به امور بانوان ایثارگران سالمندان و معلولان.
- اهتمام جدی و مسئولانه به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و ارتقاء فضای سبز شهری، افزایش نشاط و فضیلتهای معنوی ، فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه به آبادانی مراکز فرهنگی و مذهبی و ترویج هنجارهای اسلامی تکریم و حسن سلوک با مردم و جلب اعتماد عمومی.
- جلب مشارکتهای مردمی و نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات.
- همکاری متقابل با مسئولان ملی و محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد.
امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و در ظل توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم اروحنا فداه و رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط و لحاظ نمودن سیاستها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

برچسب ها: شهردار ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.