تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران کوهبنان

به مناسبت هفته شوراها، جلسه شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های کوهبنان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

اعضای شورا‌های شهر و روستا و دهیاران شهرستان به مناسبت هفته شورا‌ها در جلسه‌ای به ریاست فرماندار کوهبنان از مسائل و مشکلات روستای خود گفتند و خواستار رفع موانع موجود شدند.

در این جلسه مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: اعضای شورا‌ها باید در کار خود قاطع باشند کار‌ها را تا رسیدن به نتیجه مطلوب با شجاعت و حساسیت پیگیری کنند. 

او افزود: همچنین اعضای شورا‌ها باید کار‌ها را جهادی پیگیری کنند، زیرا مدت زمان خدمت بسیار کوتاه است لذا همه ما که مورد اعتماد جامعه هستیم باید با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم و گره‌گشایی از کار آنان تلاش کنیم.

 توکلی بیان کرد: حضور در میان مردم و شناسایی نیاز‌های آنان موجب تصمیم گیری دقیق و به موقع همچنین به ثمر نشستن تلاش‌ها در راه رفع مشکلات می شود که این در نهایت موجب رضایت خداوند و مردم خواهد شد.

 فرماندار کوهبنان ولایت مداری، عدالت محوری، بصیرت، مردمی بودن، ایثار، انقلابی بودن و آگاهی بخشی را از دیگر ویژگی‌های اعضای شورا‌ها برشمرد.

او تاکید کرد: همه ما باید از سیاسی کاری و نگاه حزبی پرهیز کنیم و توجه‌ ما به دغدغه‌های مردم باشد که به لطف و یاری خدا موجب آبادانی و پیشرفت خواهد شد.

توکلی گفت: همه روستا‌های کوهبنان باید در آینده نزدیک‌سند تحول خود را تدوین کنند تا با بهره جستن از اعتبارات دولتی و همکاری نهاد آبادانی و پیشرفت در راه توسعه و آبادانی روستا‌ها قدم برداریم.

در پایان مراسم به مناسبت هفته شورا‌ها با اهدای لوح تقدیر از زحمات اعضای شوراهاو دهیاران روستا‌های شهرستان کوهبنان تجلیل شد.

برچسب ها: شوراها ، گره گشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.