باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کرد:

جولان موتورسواران کوچک درسایه غفلت والدین

رانندگی راکبان کودک و نوجوان موتورسوار بدون گواهینامه در آیسک و حضور کمرنگ پلیس خطر بروز حوادث را افزایش داده است.

چندی پیش در یکی از پایگاه‌های خبری آیسک، گلایه‌ای مبنی بر وجود رانندگان و راکبان نوجوان در سطح شهر آیسک مطرح شد.

به گفته ساکنین این شهر، نوجوانان و در مواقعی کودکان با جثه ریز خود، سوار بر موتورسیکلت‌ها و خودرو‌ها شده و با سرعت غیرمجاز و تخلفات حادثه ساز منجر به وقوع حادثه می‌شوند.

همچنین اهالی آیسک از سر و صدا‌هایی که به این دلیل به وجود می‌آید ناراضی بوده و خواستار این هستند که پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به گشت زنی و توقیف موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های خاطیان اقدام کند.

برای پیگیری این موضوع با سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفتگو کردیم.

اجرای طرح‌های مقابله‌ای در دستور کار پلیس است

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: گشت‌های کنترلی در سطح شهر آیسک، به دلیل نبود نیروی راهنمایی و رانندگی از سوی مأموران انتظامی آیسک انجام می‌شود.

او افزود: همکاران انتظامی به مانند نیرو‌های راهنمایی و رانندگی حق تذکر، جریمه و توقیف خودرو و موتورسیکلت متخلف را دارند.

سرهنگ عباسی با اشاره به مکاتباتی که با پلیس راهور سرایان برای انجام طرح‌های مقابله‌ای انجام شده است، تصریح کرد: مأموران راهنمایی و رانندگی سرایان اجرای این طرح‌ها را در دستور کار خود دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ضمن اشاره به اینکه برخورد با خاطیان همواره در دستور کار پلیس است، گفت: از مردم درخواست می‌شود در صورت بروز هرگونه تخلف و مزاحمت با تلفن ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند.

او در پایان بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی تمامی شهروندان تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.