بخشدار محمدیه در بازدید سرزده از نانوایی‌های گفت: کیفیت پخت نان در این شهر نسبت به گذشته بهتر شده و این روند با نظارت بهتر خواهد شد.

سید تقی فلاح امینی بخشدار محمدیه به همراه مسئول بازرسی و نظارت بر نانوایی‌ها در بخش محمدیه در راستای بررسی روند فعالیت نانوایی‌ها به صورت سرزده از چندین واحد نانوایی این شهر بازدید کرد.

تقی فلاح امینی در این بازدید گفت: موضوع افزایش کیفیت نان از اهمیت خاصی برخوردار است و در بازدید‌های سرزده درصددیم وضعیت نانوایی‌ها را بررسی کرده و میزان رضایت مردم را ارزیابی کنیم.

وی افزود: این بازدید‌ها در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر کاهش کیفیت نان در برخی واحد‌ها صورت گرفت که دراین بازدید‌ها خوشبختانه آنچه شاهد رعایت موارد بهداشتی، کیفیت و وزن چانه‌های خمیر بودیم و چند واحد که نواقصی داشتند نیز تذکر گرفتند تا کیفیت پخت را بالا ببرند.

بخشدار محمدیه در خصوص گلایه‌های شهروندان در خصوص تشکیل صف و جمع آوری نان توسزط نانوایان برای صنوف متذکر شد تا زمانی که مردم در صف حضور دارند هیچ نانوایی حق جمع کردن نان را ندارد و دراین خصوص قطعا برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و رضایت مردم در اولویت است.

وی افزود: یکی از مشکلات تضکیل صف پایین بودن دستمزدهاست که برای داشتن نان باکیفیت مطلوب و خوشمزه باید حقوق کارگر نانوایی تامین شود که در این بازدید اکثریت کارگران نانوایی گلایه داشتند.

در این بازدید یکی از شهروندان گفت: کیفیت پخت نان در محمدیه بهتر شده، اما تشکیل صف‌های طولانی و تعطیلی بعضی از نانوایی‌ها مشکل ساز است.

این شهروند بیان کرد: گاهی اوقات برای خرید نان باید زمان زیادی در صف می‌مانیم و نانوا بدون توجه به شهروندان تعداد نان زیادی را جمع آوری کرده و برای صنوف کنار می‌گذارند که منطقی نیست و باید این وضعیت سامان یابد.

برچسب ها: پخت نان ، کیفیت نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.