تیم‌های بازرسی بهداشتی، صنفی دامپزشکی متشکل از کارشناسان ادارات دامپزشکی و صنعت، معدن و تجارت، کلیه سردخانه‌های شهرستان را مورد بازرسی و رصد قرار دادند.

هادی احمدفخرالدین گفت: تیم‌های بازرسی بهداشتی و صنفی ادارات دامپزشکی و صنعت، معدن و تجارت نسبت به رصد و بازرسی از سردخانه‌های نگهداری مواد خام دامی در سطح شهرستان اقدام نمودند که در این بازدید‌ها مقدار ۱۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی دلیل تغییرات ارگانواپتیکی قابلیت مصرف نداشتند را کشف و ضبط گردید.

او می‌گوید: پس از انجام مراحل قانونی و اخذ حکم از مرجع محترم قضایی فرآورد‌های کشف شده که قابلیت مصرف انسانی را نداشته اند مطابق با دستور العمل‌های سازمان دامپزشکی کشور معدوم و از زنجیره مصرف خارج گردیدند.

احمد فخرالدین گفت: کلیه فرآورده‌های خام دامی اعم از گوشت مرغ تازه و منجمد و ... بایستی طبق مجوز‌های بهداشتی، قرنطینه ایی و تحت نظارت دامپزشکی به شهرستان حمل و مطابق با دستور العمل‌های دامپزشکی نگهداری شوند.

سرپرست ادراه دامپزشکی گتوند گفت: بازرسی‌های کارشناسان اداره دامپزشکی از مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی به منظور اطمینان از سلامت غذایی جامعه با جدیت ادامه خواهد یافت و شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه مواد خام دامی مشکوک، مراتب را سریعاً، به اطلاع اداره دامپزشکی شهرستان برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.