رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی گفت: ۲۲ هزار و ۵۴۱ مورد بازرسی از ابتدای امسال تاکنون توسط کارشناسان دامپزشکی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی این استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمید جانفدا رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اظهار داشت: کارشناسان دامپزشکی به منظور اطمینان از سالم بودن فرآورده‌های خام دامی به طور مستمر بر تمامی مراحل تولید، نگهداری، حمل و نقل و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سیستان و بلوچستان نظارت دارند.

وی ادامه داد: کارشناسان دامپزشکی سیستان و بلوچستان در این مدت علاوه بر بازدید از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی ۱۰ هزار و ۹۸۴ خودرو حامل دام و فرآورده‌های خام دامی در این استان را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان انجام ۳۶۰ مورد نمونه برداری و آزمایش از ۱۴۵ محموله یا مرکز تولید و عرضه فرآورده خام دامی و معدوم سازی ۱۱۷ هزار و ۵۹۵ کیلوگرم فرآورده غیر قابل مصرف خام دامی را از دیگر اقدامات این نهاد در این مدت برشمرد.

جانفدا اظهار داشت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه نظرات، انتقادات و شکایات خود با سامانه ۱۵۱۲ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/ع

 بازرسی از ۲۲ هزارمرکز فرآورده‌های خام دامی استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار