علی احمدی وفا و اهورا بویری در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام قهرمانان ترکیه به مدال طلا رسیدند.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان، جام قهرمانان ترکیه از امروز (یکشنبه) و با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست در شهر آنتالیا آغاز شد که علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم و اهورا بویری در وزن ۶۷ کیلوگرم ۲ نماینده کشورمان در این مسابقات بودند که هر دو موفق به کسب مدال طلا شدند. 

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا در کشتی نخست حریف یونانی را با نتیجه ۸ بر صفر برد، وی در مبارزه دوم نماینده قرقیزستان را با نتیجه ۸ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر کشتی گیر ترکیه‌ای را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. احمدی وفا در دیدار فینال با نتیجه ۹ بر ۱ دیگر کشتی گیر ترکیه‌ای را شکست داد و به مدال طلا دست یافت. 

در وزن ۶۷ کیلوگرم اهورا بویری در مبارزه اول با نتیجه ۸ بر صفر حریف قرقیزستانی را مغلوب کرد. وی در کشتی بعد نماینده قزاقستان را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بویری در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل کشتی گیر ترکیه‌ای به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۱ از سد دیگر حریف ترکیه‌ای گذشت و صاحب مدال طلا شد. 

رقابت‌های ۳ وزن دوم و ۳ وزن سوم به ترتیب روز‌های دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود که فردا در مسابقات ۳ وزن دوم امیررضا ده بزرگی و محمد عشیری در وزن ۶۰ کیلوگرم، ابوالفضل چوبانی و ابوالفضل پایدار در وزن ۸۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
پاینده باشید
آخرین اخبار