معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هر مدیری توانایی کار ندارد، عرصه را برای جایگزینی و فعالیت افراد توانمند ترک کند.

 رضا شریفی  در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نیمروز خطاب به فرمانداران، مسوولان و مدیران  گفت: تیم بازرسی از سوی استانداری بر نحوه عملکرد مسوولان بدون هیچ چشم پوشی نظارت و مدیران را بابت ترک فعل‌ و مشکلات به وجود آمده ارزیابی خواهند کرد.

شریفی  اظهارداشت: برخی از مشکلات و مسائل با یک تدبیر بدیهی و ساده حل خواهد شد و اگر مساله‌ای حل نشد جهت حل و رسیدگی به مسوولان استانی اطلاع دهید.

وی بیان کرد: در مورد کوتاهی‌ها و ترک فعل‌هایی که در سیستان و بلوچستان صورت گرفته از مردم شریف و نجیب استان عذرخواهی می‌کنم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اطلاع رسانی شفاف و پاسخگویی به مردم افزود: باید گزارش اقدامات صورت گرفته و دلایل عدم انجام برخی از کارها به مردم اطلاع داده شود.

وی اظهارداشت: مردم سیستان و بلوچستان ما نه در مقام شعار و بلکه در واقعیت نجیب، صبور، فهیم و با بصیرت هستند.

شریفی با اشاره به مشکلات آبی به وجود آمده در هفته اخیر در منطقه سیستان تاکید کرد: قابل پذیرش نیست که برخی از مسوولان با بی تدبیری و بی مسوولیتی مشکلات مردم را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: مدیران بخش آب حوزه سیستان نسبت به مشکلات آبی پیش آمده در چند روز اخیر باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در بحران آب آشامیدنی اخیر ما شاهد بحران تصمیم‌گیری و مدیریتی بودیم و متاسفانه در بخش‌هایی از مدیریت‌های استان شاهد بحران در حوزه‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری هستیم.
وی از اقشار مختلف مردم خواست تا در فرآیند خدمت رسانی؛ به مسوولان و خادمان مردم کمک کنند.

شریفی با اشاره به تفاوت بین نقد خیرخواهانه و تخریب افزود: اگر می‌خواهیم مساله‌ای حل شود، باید مساله در فضای آرام و منطقی و گفت‌وگوی دو طرفه مطرح شود، مطمنا مساله در فضای هیجانی حل نخواهد شد.

وی با اشاره به فرهنگ اشتغال و مشاغل کاذب در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ کار در استان به شدت آسیب دیده، ولی هم‌اینک فصل جدیدی از کار و تلاش شروع شده بنابراین از اقشار مختلف مردم می‌خواهم در زمینه راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار