«جوزف کوئین» به تیم بازیگران «گلادیاتور ۲» پیوست.

«جوزف کوئین»، بازیگری که به‌خاطر نقشش در سریال «اتفاقات عجیب» دیده شد، به تیم بازیگران «گلادیاتور ۲» ملحق شد.

به نقل از ددلاین، دنباله موردانتظار گلادیاتور همچنان به بازیگران جذاب خود اضافه می‌کند، زیرا منابع می‌گویند «کانی نیلسن»، قرارداد خود را برای بازگشت بسته است. این در حالی است که «جوزف کوئین» در حال مذاکره برای ایفای نقش امپراطور کاراکالا در دنباله این فیلم برای پارامونت است.

آن‌ها به پل مسکال که در نقش لوسیوس بازی خواهد کرد؛ بری کیوگان و دنزل واشنگتن ملحق می‌شوند. ریدلی اسکات نیز برای کارگردانی این پروژه بازگشته است.

فیلم جدید به دنبال فیلم پرفروش گلادیاتور در سال ۲۰۰۰ است که بیش از ۴۶۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به دست آورد و نامزد ۱۲ جایزه اسکار شد و پنج جایزه از جمله بهترین فیلم را به خانه برد.

نقش ماکسیموس، ژنرال رومی که تبدیل به گلادیاتور شده بود، برای «راسل کرو» مسیر شغلی جدیدی ایجاد کرد و نه تنها اسکار بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان آورد، بلکه او را در صدر فهرست افراد برجسته در آن سال‌ها قرار داد. هنگامی که سال گذشته مشخص شد این فیلم دنباله‌ای خواهد داشت، هر بازیگر مردی در شهر که با مشخصاتش مطابقت داشت شروع به تعقیب این نقش کرد.

«ریدلی اسکات»، تهیه‌کنندگی این کار را هم در کنار تیم رد واگن انترتینمنت بر عهده گرفته و دیوید اسکارپا فیلمنامه را نوشته است.

همچنین جان ماتیسون (مدیر فیلمبرداری)، آرتور مکس (طراح تولید) و جانتی یتس (طراح لباس) از فیلم اصلی در کنار ریدلی اسکات هستند. پارامونت پیکچرز تاریخ ساخت این فیلم را ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ تعیین کرده است.

اولین فیلم، محصول مشترک یونیورسال و دریم ورکس بود و در حالی که دریم ورکس در دنباله آن حضور نخواهد داشت، یونیورسال این حق را دارد که پس از اتمام پروژه دوباره شریک شود.

از آن جایی که بسیاری از شخصیت‌ها در فیلم اول کشته شدند و از اولین نمایش آن، زمان زیادی می‌گذرد، تعداد زیادی از چهره‌های آشنا برای بازگشت اعضای بازیگران قدیمی برای این دنباله وجود نداشت. به همین دلیل است که برای اسکات و استودیو بسیار مهم بود که شخصیت نیلسن برای این دنباله برگردد.

نیلسن نه تنها عشق اصلی ماکسیموس در فیلم اول است، بلکه مادر لوسیوس است که اکنون شخصیت اصلی این فیلم است و انتظار می‌رود این رابطه مادر و پسر، نقش مهمی در قوس داستانی فیلم داشته باشد.

جوزف کوئین پس از درخشش در سریال پرطرفدار «اتفاقات عجیب» (Stranger Things) خواهان زیادی پیدا کرد و پشنهاد‌ها به او در حال افزایش بوده است؛ به‌طوری که پارامونت پس از مشاهده استعداد  جوزف کوئین، با او برای بازی در اسپین‌آف «یک جای ساکت» (A Quiet Place) به نام «یک جای ساکت: روز اول» (A Quiet Place: Day One) قرارداد بست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار