معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق فارس از اجرای طرح‌هایی با هدف تعدیل بار، تصحیح ولتاژ و تقویت شبکه فشار متوسط و ضعیف و ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایتمندی مشترکان در این استان خبر داد.

محمدعلی عزیزی گفت: با هدف پاسخگویی به تقاضای مشترکان، تعدیل بار ترانسفورماتور‌های مجاور و همچنین تصحیح ولتاژ شبکه برق؛ ۲۰۰ دستگاه پست هوایی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی خواهند شد.

او گفت: امسال مقاوم سازی ۴ هزار اصله پایه فشار متوسط و ضعیف شبکه‌ها با اعتبار معادل ۸۰۰ میلیارد ریال و احداث و اصلاح ۴۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با اعتبار ۲۰۰میلیارد ریال برای تقویت ولتاژ مشترکان انجام خواهد شد.

عزیزی، نصب ۱۵دستگاه اتوترانس برای تقویت ولتاژ مشترکان با اعتبارمعادل ۳۷۰ میلیارد ریال و همچنین احداث ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط برای توسعه فیدر با صرف هزینه‌ای به میزان ۴ هزارمیلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این شرکت برشمرد.

معاون شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در نظر است امسال ۲۰۰ دستگاه پست هوایی با اعتبار معادل۹۵۰ میلیاردریال برای تعدیل بار پست‌های پربار احداث شود.

تقویت ۳۲۰دستگاه ترانس پربار با صرف هزینه‌ای بالغ بر۶۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس جهت اجرا در سال جاری به آن اشاره کرد.

عزیزی ابراز امیدواری کرد با اتمام عملیات اجرایی این پروژه‌ها و تقویت زیرساخت ها، بتوان گام‌های موثری در مسیر خدمت رسانی به مشترکان استان و جلب رضایت آنان برداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.