معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: پارسال شاخص واگذاری انشعاب جدید برق توسط این شرکت بیش از ۱۰ درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشته است.

علیرضا اسکندری گفت: پارسال ۲۳ هزار و ۶۸۵ فقره انشعاب برق جدید در محدوده توزیع برق فارس واگذار و ۶۲۲۲ انشعاب موجود نیز افزایش قدرت داده شد.

او با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۲۹ هزار و ۹۰۷ انشعاب برق توسط متقاضیان خریداری یا توسط مشترکان تغییر قدرت داشته است، گفت: با این میزان واگذاری، در حال حاضر تعداد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به ۱ میلیون و ۳۸ هزار و ۶۱۵ مشترک رسیده است.

اسکندری، با بیان اینکه بخش خانگی ۸۲ درصد از کل مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را تشکیل می‌دهند، گفت: این شرکت دارای ۸۴۷ هزار ۶۰۸ مشترک خانگی، ۱۱۵ هزار و ۰۱۵ مشترک تجاری، ۳۹ هزار و ۸۱۳ مشترک عمومی و اداری، ۲۹ هزار و ۷۸۸ مشترک کشاورزی و ۶۳۹۱ مشترک صنعتی است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در راستای توسعه خدمات غیرحضوری نیز امکان ثبت و پیگیری درخواست‌های مربوط به فروش انشعاب و خدمات پس از فروش از طریق اپلیکیشن برق من و سایت این شرکت به نشانی www.farsedc.ir وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.